.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خروش با بصیرت ساروی‌ها علیه اغتشاشگران
راهپیمایی بصیرتی مردم علوی و ولایتمدار مرکز مازندران بر علیه فتنه‌گران و هنجارشکنان اخیر از میدان شهید قاسمی آغاز شده است و در این راهپیمایی مردم با بصیرت ساری انزجار خود را نسبت به آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط عده‌ای اغتشاشگر اعلام کردند.

به گزارش شمال نیوز، از دقایقی پیش راهپیمایی بصیرتی مردم علوی و ولایتمدار مرکز مازندران بر علیه فتنه‌گران و هنجارشکنان اخیر از میدان شهید قاسمی آغاز شده است.


مردم با بصیرت مرکز مازندران با حضور در این راهپیمایی از میدان شهید قاسمی ساری حرکت و با گذر از میدان ساعت در میدان شهدا تجمع خواهند کرد.


در ابتدای این راهپیمایی شعارهای «مرگ بر ضد ولایت فقیه» ، «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر رژیم صهیونیستی» ، «مرگ بر فتنه‌گر» و «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» توسط مردم با بصیرت ساری سر داده شد.


راهپیمایان با بصیرت ساری با در دست داشتن تصاویری از مقام معظم رهبری بر لزوم پیروی از فرمایشات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تاکید کردند و شعار «جانم فدای رهبر» سر دادند.


مردم با بصیرت ساری با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، حرکت هنجارشکنانه و فتنه‌گرایانه عده‌ای آشوب‌طلب در آتش زدن پرچم خوش‌رنگ کشورمان را محکوم کردند.

 

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.